ГоловнеУчительська

5-9 класи вже з 1 вересня наступного навчального року навчатимуться за новою програмою

Міністр освіти України Лілія Гриневич проанонсувала масштабну реформу шкільної освіти, яку планують розпочати у 2018-2019 роках.

Про це вона заявила у програмі “Лівий берег із Сонею Кошкіною” у прямому ефірі 24 Каналу.

“Основна глобальна реформа нової української школи на основі компетентнісного навчання в нас розпочинається у 2018-2019 навчальних роках. Це буде новий стандарт освіти, це потребує перепідготовки вчителів. Це буде новий спосіб навчання в початковій школі”, – зауважила Гриневич.

Разом з тим, міністр зазначила, що запропонований метод навчання є новим для України, але не є новим для освітніх систем світу.

За словами Гриневич, наразі відбулось публічне обговорення навчальних програм для 5-9 класів. Їх почнуть запроваджувати на основі компетентнісного підходу для 5-9 класів вже з 1 вересня наступного навчального року.

Це треба, бо ці діти не можуть чекати. З ними теж треба працювати саме зараз, – підкреслила очільниця міністерства освіти.

  
Теґи

Коментарів: 28

  1. Певно відсіюються коментарі. Це третя спробависловити незадоволення підручниками німецької мови 8, 9 клас Сотникової, Гоголевої. Рівень 3 курсу університету, ане учня сільської школи. Репетитори скажуть: ” Спасибі за відпочинок на Мальдівах!”, а ми втратимо ціле покоління, яке так і не зможе інтегрувати в Євросоюз. Чому? Діти втрачапють інтерес до вивчення іноземної мови. Куди поділися підручники Басай? З ними дітям було цікаво, доступно. Діти з задоволенням опрацьовували вправи на розвиток діалогічного мовлення, письма. Прошу, не рубайте того, що може дати плоди!

    1. Підтримую все, що сказала Тетяна! В нас був підручник Сотникова. Він годиться лише на те, аби відбити бажання вчити німецьку мову. Басай – абсолютно нормальний підручник. Але по ньому не вчать.

  2. Люди добрі! Для кого написані підручники німецької мови Сотникова. Гоголева 8,9 клас? Для студентів 3 курсу університету? В сільській школі поглиблено іноземну мову не вивчають, батьки не мають матеріальної змони оплачувати репетитора, а Вчитель хватається за голову! Чому не використовуємо підручники Басай – доступно, цікаво, посильно? Чи це поле діяльності для репетиторів, щоб потім відпочити на Мальдівах? А що ж робити учневі з посередніми здібностями до вивчення іноземної мови? Схаменіться! Не відбивайте в дитини бажання вчитися! Зробіть підручники цікавими, доступними, а не перенасичиними молодіжним сленгом та іншими “зарозумілими речами”.

  3. А хто працює з підручниками німецької мови Сотникова, Гоголева, то розуміє, що це рівень 3-4 курсу університету. Люди добрі, ми працюємо з дітьми зі звичайної сільської сім’ї, яка не може найняти репетитора. А в дітей ще скільки завдань з інших предметів! Чим вам був підручник Басай не до вподоби? Чи ви рівняєте дітей з поглибленим вивченням іноземної мови до учня із слабкими задатками до вивчення цієї дисципліни? Чи це робиться навмисне, щоб репетитори могли їздити на Мальдіви відпочивати, а сільськийф вчитель до психіатра? Невже такою повинна бути НУШ?

  4. Хто взагалі пише шкільну програму!? Якщо заглянути в кожний предмет 8 го класу, важко що можна зрозуміти. Так дітям голову задурюють. Наприклад біологію вивчають так, немов дитина навчається в медичному університеті.Невже не можна вивчати більш поглиблено ці предмети тоді коли дитина вибере свою спеціальність і буде вже вивчати ці предмети в вищих учбових закладах. Навантаження на дітей йде дуже сильне. Невже не розуміють це наші освітяни.

    1. Повністю з вами згідна. Я навчаюсь у 8 класі. Я є відмінниця і програма Дуже важка. З кожного предмету мені треба встигали навідмінно. А з такою прозраховані Дуже важко вчитися. Інколи приходжу додому, сил нема. Я знесилена цей програмою

    2. Повністю з вами згідна. Я навчаюсь у 8 класі. Я є відмінниця і програма дуже важка. З кожного предмету мені треба встигати навідмінно. А з такою програмою дуже важко вчитися. Інколи приходжу додому, сил нема. Я знесилена цей програмою

    3. Цю біологію вчили ще мої діти (початок 2000-х). Тоді ми (батьки) були ПРИГОЛОМШЕНІ. Збирались батьківські збори, писали листи у Міністерство освіти… В ЗМІ оприлюднили інформацію про те, що автор підручника… захистив на ньому дисертацію. Нікого не хвилювали ДІТИ (УЧНІ). І ось я читаю, що той пришелепкуватий підручник ще й досі “живе і здравствує”.

  5. Страшні не тільки підручники. Страшно те ,що нескінченні ” нові програми” є свідченням неспроможності міністерства виконати власні рекомендації щодо наступності. Яка наступність якщо в 5 класі одна “нова програма” в 6 і т.д. нова і нова . А потім пані Гриневич критикує вчителя за те, що його учні виявляють низький рівень знань на ЗНО. Виникає ще одне питання коли останній раз були в школі ( вчителями) ті хто складають питання для ЗНО?

  6. Добре, якщо підручники взагалі є1 Наприклад, з інформатики за оновленими програмами взагалі підручники відсутні. Як має дитина готуватись вдома до уроків? Чи може учень 5 класу занотувати повний конспект всього матеріалу, який вчителем викладається на уроці, щоб потім вдома підготуватись до наступного уроку за цим конспектом? І скільки часу на уроці займе занотування конспекту, якщо замість цього можна було б виконати з дітьми більш цікаві завдання? Як вчителю оцінювати відповідь учня, якщо не має можливості чітко визначити джерело підготовки до уроку7

  7. А як вам історія за 5 клас?!!! Хіба можна для дітей такого віку писати такими зарозумілими словами?!!! Я читаю вдома текст, а потім переказую дитині своїми доступними словами. А дитина каже, мамо, то історія ж цікава, а чому її так не пишуть в книжці?!!! Це добре, що сама за освітою історик, хоча в школі не працюю.

  8. Мама школярки якій вже надоїли ваші грьобані програми . А ТОЛКУ ноль сказав:

    Скільки можна нова і нова програма . Вже гидко . Всі Ваші реформи це деградація молоді. Себе міняйте… Під старі програми .

  9. А як щодо підручників? Як відбувається апробація? Хто працює над ними? Тому що враження погане. Особливо підручник географії для 8 класу. Ви самі прочитайте декілька параграфів, і чи він доступний для розуміння? Система відсутня. І так багато інших підручників.
    Люди, які пишуть ці підручники, чи знають психологічні особливості віку дитини, чи , взагалі мають відношення до школи, я не пишу про університет. Чому все так ускладнюють? Підручник має бути доступний дитині, а не батькам. Вона має визначити основний контекст .Прошу вас звернути особливу увагу на підручники. Це має бути доступно , і цікаво.

    1. Шановні! Підручники – жах! Програми також нецікаві і жахливі. Не тільки з історії, географії, німецької мови. Хочеться, щоб хоч хтось з численних робітників міністерства прийшов до школи трішечки попрацювати по тим оновленим програмам, що ніби – то написані з ціллю піклування про дітей. Таке враження, що все написано прибульцями з інших світів .Щодо нової реформи, то судячи з того, як збирається впроваджувати цю нову реформу один з районних Департаментів освіти в Запоріжжі відносно однієї з кращих шкіл міста, ніяким покращенням це дійство назвати неможливо. Школа – одна з передових у районі і місті, має свої перемоги, вже давно дає дітям не тільки знання, а й вміння застосовувати іх у житті. В ній працюють талановиті та висококваліфіковані учителі. У школі протягом багатьох років склалися свої традиції, накопичений багатий досвід. І ось за новою “реформою”новоявлене начальство району збирається вщент все стерти з “лиця запорізької землі”. Цих людей ніщо не цікавить: ні перемоги, ні система роботи гімназії, ні традиції, ні діти, ні батьки, які протягом багатьох років існування закладу зробили вагомий внесок у роботу гімназії. Я вже не кажу про учителів, бо вони також люди. А діточки у нас розумні, їм все цікаво, і німецьку мову всупереч жахливим підручникам вони знають дуже добре! А крім німецької, ще добре володіють англійською, французькою, державною та російською мовами. Протягом багатьох років привозять своїй школі та району республіканські перемоги з права, їсторії….Але це зараз! Що буде потім, після реформування…. Доброго нічого, коли нами управляють кар єристи, яким цікавий лише піар типу приїхати до школи разом з телебаченням під час проведення якогось майстер – класу, попозувати перед телекамерами протягом 15 хвилин, і благополучно зникнути з заходу разом з тим же телебаченням. Ось така реформа і такі специ її роблять. Далеко підемо! Розвалимо, що було зроблено десятиліттями, “а после нас хоть потоп”!
      Це не наклеп, це біль душі!

Залишити відповідь до Валентина Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close

Виявлено Adblock

Будь ласка, вимкніть Adblock, підтримайте нас