Урок з використанням елементів STEAM-освіти “Творча лабораторія. Визначення часу реакції людини за допомогою лінійки” (10 клас. Фізика)
Автор: Цехмістер Світлана Вікторівна
Навчальний заклад: КЗ “Шестірнянська школа загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Урок з використанням елементів STEAM-освіти “Творча лабораторія. Визначення часу реакції людини за допомогою лінійки”
Мета: Подальше формування особистої впевненості кожного учня, що фізика – цікава і потрібна наука, показати зв’язок фізики з психологією людини з практикою, дослідження особистих психологічних властивостей; пропагувати ідею, що створювати нове може кожен, розвивати вміння фронтального виготовлення кожним учнем простого приладу та проведення з ним експериментальних досліджень, продовжити навчання через власний досвід; виховувати пізнавальний інтерес до виконання нових завдань, самостійність, профорієнтаційна робота.
Очікувані результати: учні виготовляють прилад , вимірюють час реакції , аналізують та пояснюють результати досліджень.
Тип уроку: нестандартний, з використанням елементів STEAM-освіти.
Обладнання : лінійка, калькулятор, таблиці для роботи у класі та для домашнього експерименту, доступ до мережі Інтернет, мобільні ґаджети (смартфони, планшети).
Завантажити: Урок з використанням елементів STEAM-освіти "Творча лабораторія. Визначення часу реакції людини за допомогою лінійки" (10 клас. Фізика) + Сертифікат (Розмір: 356.3 KB, Завантажень: 604)