Яким був перебіг греко-перських війн (6 клас. Всесвітня історія. Історія України)
Автор: Сідей Катерина Сергіївна
Навчальний заклад: Есхарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
ТЕМА. Яким був перебіг греко-перських війн
Мета: сформувати уявлення про греко-перські війни, стратегію й тактику воюючих держав; визначити причини та наслідки греко-перських війн; розглянути перебіг подій; розвивати вміння працювати в групах, виділяти головне, складати текстові таблиці; формувати негативне ставлення до будь-яких проявів насильства.
Обладнання: підручник, зошит, наочність, мультімедійний проектор.
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.
Основні поняття: гопліт, трієра, Перший афінський (делоський) морський союз, фаланга.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
- називати хронологічні межі та дати греко-перських воєн;
- показувати на карті Перську державу і Грецію, місця основних битв;
- характеризувати діяльність видатних діячів.
Епіграф до уроку: Aut vincere, aut mori – Перемогти або вмерти. (Давньогрецька мудрість)
Завантажити: Яким був перебіг греко-перських війн (6 клас. Всесвітня історія. Історія України) + Сертифікат (Розмір: 340.5 KB, Завантажень: 290)