Морально-етичне виховання на уроках історії та правознавства та в позаурочний час

Автор: Іванченко Олена Анатоліївна

Навчальний заклад:  Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4

Морально-етичне виховання – прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють у суспільстві; опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Основною метою морально-етичного виховання є формування високих моральних якостей особистості, її потреб, почуттів, навичок поведінки.

Проблеми виховання гуманності, любові до людей, ознайомлення із соціальною дійсністю завжди були центральними у вихованні дітей. З огляду на умови розвитку суспільної моральної свідомості на сучасному етапі розбудови держави, впливу негативних прикладів, які широко висвітлюються засобами масової інформації, новою літературою, проблема формування в молоді позитивних рис набуває першочергового значення. Людина, її місце у системі соціальних взаємин – центральна проблема морального виховання.

Завантажити: Морально-етичне виховання на уроках історії та правознавства та в позаурочний час + Сертифікат (Розмір: 417.2 KB, Завантажень: 127)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*