Життя народу у творчості Миколи Лисенка (продовження)(8 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Життя народу у творчості Миколи Лисенка (про­довження).

Мета. На прикладі кантати «Б’ють пороги» М. Ли­сенка поглибити й узагальнити знання про йо­го творчість. Розкрити характерні особливості та епохальне значення творчості М. Лисенка як відображення життя народу. З’ясувати значен­ня понять «класична музика», «кантата». Роз­вивати творчу уяву учнів, формувати інтерес до національної музичної класики, до творчості М. Лисенка, І. Шамо, образне сприйняття музи­ки. Виховувати естетичний смак.

Музичний матеріал: М. Лисенко. Кантата «Б’ють пороги» (слухання); І. Шамо. «Три поради» (розучування).

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіа­но), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, портрети композиторів М. Лисенка, І. Шамо, під­ручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Воло­шина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл.(М. К. Яс­кулко); М. Рильський. «Микола Лисенко» (вірш).

Завантажити: Життя народу у творчості Миколи Лисенка (продовження)(8 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 14.2 KB, Завантажень: 26)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*