Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА: Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй»

МЕТА: допомогти учням з’ясувати етапи життя й творчості поета, його естетичні погляди, риси модернізму й авангардизму; розвивати навички виразного чи­тання, аналізу ліричних текстів, висловлення своїх уподобань і вражень; виховувати гуманістичний сві­тогляд, несприйняття війни та розбрату між людьми.

Усі уроки зарубіжної літератури на сайті «Шкільне життя»

ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання творів, ілюстративні матеріали, каліграми.

ХІД УРОКУ

І.          Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель.

Ґійом Аполлінер, із творчістю якого ми будемо зна­йомитися на уроці, — французький поет-авангардист, поет-новатор, якому належить низка художніх відкриттів у європейській ліриці. Нерідко його новаторство розглядають на формальному рівні, маю­чи на увазі відмову від пунктуації, створення віршів-каліграм, напо­внення фольклорних жанрів сучасним змістом. Але суть поетичної реформи Аполлінера значно глибша. Він запропонував новий підхід до розуміння поезії, уважаючи її засобом «пізнання життя й люд­ського “Я”». «Ні, не варто шукати сум у моїй творчості, а лише саме життя, постійну, усвідомлену волю до життя, до розуміння, до знан­ня його і вираження цього знання»,— писав Аполлінер.

Завантажити: Життєвий і творчий шлях французького поета Ґійома Аполлінера (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 19.8 KB, Завантажень: 183)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*