Жири, їхній склад, хімічна будова. Гідроліз, гідрування жирів. Біологічна роль жирів (11 клас. Хімія)
Тема уроку. Жири, їхній склад, хімічна будова. Гідроліз, гідрування жирів. Біологічна роль жирів
Цілі уроку: формувати знання учнів про жири, їхній склад, утворення; вивчити будову жирів і властивості їх як естерів гліцерину й вищих карбонових кислот; ознайомити учнів з хімічними властивостями жирів на прикладі гідролізу й гідрування; визначити сфери застосування жирів, способи їх одержання; розвивати вміння й навички складання рівнянь хімічних реакцій на прикладі реакцій синтезу й гідролізу жирів, гідрування жирів різного складу; показати практичне значення цих реакцій; ознайомити учнів з поширенням жирів у природі, їхньою біологічною роллю, застосуванням.
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь і навичок і творчого застосування їх на практиці.
Форми роботи: навчальна лекція, лабораторний експеримент, міні-семінар.
Лабораторний дослід 8. Розчинність жирів.
Лабораторний дослід 9. Визначення ненасиченого характеру рідких жирів.
Обладнання: зразки жирів рослинного і тваринного походження.
Завантажити: Жири, їхній склад, хімічна будова. Гідроліз, гідрування жирів. Біологічна роль жирів (11 клас. Хімія) (Розмір: 51.3 KB, Завантажень: 255)