Зелені насадження позитивно впливають на когнітивні функції дітей

У дослідженні вчених з Центру досліджень в області епідеміології навколишнього середовища взяли участь 2500 школярів у віці 7-10 років без порушень розвитку. Фахівці оцінили увагу і пам’ять учасників. Також вони з’ясували, наскільки далеко від зелених насаджень і водойм проживали діти. Дослідники врахували соціальний статус сімей школярів.

Дослідження показало: учасники, які жили недалеко від лісів, парків, садів або вчилися в школах, оточених рослинністю, за рівнем психічного розвитку приблизно на рік випереджали своїх однолітків, що росли далеко від зелених насаджень. Тим же могли похвалитися діти, у яких поряд з будинком було озеро, водосховище або море.

За приблизними оцінками вчених, позитивний ефект на 20-65% пов’язаний з тим, що в зелених зонах повітря набагато чистіше, ніж там, де немає рослинності. Відомо: забруднення повітря негативно впливає на когнітивні функції. Крім того, можливо, походи в парки і ліси підштовхують дітей до занять спортом, ризику, відкриттів, творчості і розвивають інші важливі навички. Також, ймовірно, в зелених зонах діти стикаються з великою кількістю мікробів.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика