Яке значення має шкіра? (3 клас. Природознавство)

Тема: Яке значення має шкіра?

Мета: ознайомити учнів зі значенням шкіри для людини; розвивати мовлення, логічне мислення, вміння спостерігати, порівнювати і робити висновки; виховувати культуру здоров’я.

Підручник:  Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.

Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»

Хід уроку.
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.     Фронтальне опитування
—  Із яких органів складається кровоносна система?
—  Яке значення має кров для організму людини?
—  Як виникає пульс? Поясніть, для чого людині потрібно вміти його вимірювати.
—  Що завдає шкоди роботі серця?
—  Пофантазуйте: уявіть, що перетворившись на маленького гномика, ви мандруєте кровоносною системою. Розкажіть про те, що б ви могли побачити.
2.     Тестування (див. додаток на с 125)
3.     Робота над загадкою
•   Тіло щільно прикриваю. Піт назовні виділяю. Захищаю і дихаю. Температуру тіла регулюю. (Шкіра)
—  Як ви здогадалися?

Завантажити: Яке значення має шкіра? (3 клас. Природознавство) (Розмір: 13.0 KB, Завантажень: 198)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*