Як птахи підкорили повітряний простір? (3 клас. Природознавство)
Зустріч 41. Як птахи підкорили повітряний простір?
Мета: продовжити формувати в учнів поняття «птахи»; вдосконалювати вміння описувати птахів, визначати їх за істотними ознаками; розвивати спостережливість, мовлення, мислення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.
Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»
Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
— У чому полягають особливості будови земноводних і плазунів?
— Дослідіть: який вигляд мають пуголовки.
— Яких плазунів можна побачити у вашому краї?
— Чому вимерли динозаври? Аргументуйте свою думку.
— Доведіть, що на нашій планеті повинні жити і жаби, і ящірки, і змії.