Як птахи підкорили повітряний простір? (3 клас. Природознавство)

Зустріч 41. Як птахи підкорили повітряний простір?

Мета: продовжити формувати в учнів поняття «птахи»; вдосконалювати вміння описувати птахів, визначати їх за істотними ознаками; розвивати спостережливість, мовлення, мислення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Підручник:  Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.

Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»

Хід уроку.
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
—  У чому полягають особливості будови земноводних і плазунів?
—  Дослідіть: який вигляд мають пуголовки.
—  Яких плазунів можна побачити у вашому краї?
—  Чому вимерли динозаври? Аргументуйте свою думку.
—  Доведіть, що на нашій планеті повинні жити і жаби, і ящірки, і змії.

Завантажити: Як птахи підкорили повітряний простір? (3 клас. Природознавство) (Розмір: 12.5 KB, Завантажень: 38)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика