Як «приручити» вітер? (3 клас. Природознавство)

Зустріч 26. Як «приручити» вітер?

Мета: розширити уявлення учнів про використання енергії вітру людиною; розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати бажання обережно ставитися до природи, її багатств.

Підручник:  Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.

Усі конспекти уроків природознавства на сайті «Шкільне життя»

Хід уроку.
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Фронтальне опитування
—  У чому полягають недоліки спалювання горючих корисних копалин для отримання електроенергії?
—  Назвіть переваги використання сонячної енергії.
—  Поміркуйте, чому наймогутніша сонячна електростанція побудована у Криму.
2.     Робота над загадками
•  Що летить і не здоженеш? (Вітер)
•   Хоч не літак, а крилатий.
Без крил не може працювати. (Вітряк)
•   Він шепоче: Шу-шу-шу… Листя обірвать спішу.
З ним я у осіннім гаї
У таночку покружляю». (Вітер)

Завантажити: Як «приручити» вітер? (3 клас. Природознавство) (Розмір: 11.9 KB, Завантажень: 245)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика