Вода – руйнівник, чи вода – рятівник? (3 клас. Природознавство)

Вода – руйнівник, чи вода – рятівник?

Мета: показати учням роботу води в природі (рятівну і руйнівну); розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до води, любов до прекрасного.

Підручник:  Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с.

Хід уроку.
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
—  Як можна уникнути забруднення водойм?
—  Чи можна мити машини в річці або озері?
—  Як зекономити воду, коли миєш посуд або чистиш зуби?
—  Чому водяні організми називають «санітарами» водойм?
—  Чому збереження води пов’язане із майбутнім кожної людини? Доведіть свою думку.
—  Кожен літр забрудненої води, потрапляючи у водойму, робить непридатними 100 літрів чистої води.
Один грам нафти, потрапляючи на водну поверхню, вкриває її тоненькою плівкою на площі близько 500 гектарів.

Завантажити: Вода - руйнівник, чи вода - рятівник? (3 клас. Природознавство) (Розмір: 13.6 KB, Завантажень: 200)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика