Тема: Вода як розчинник. Фізико-хімічна суть процесу розчинення. Кристалогідрати (Хімія. 9 клас)

Мета: сформувати уявлення про розчинення як результат складного фізико-хімічного процесу взаємодії між молекулами розчиненої речовини і розчинника; дати поняття про гідратацію як процес приєднання молекул води до молекул розчиненої речовини, про продукти такого приєднання — кристалогідрати; ознайомити з особливостями будови молекул води, диполями; дати уявлення про водневий зв’язок; розвинути знання про значення води як розчинника в природі, житті та практичній діяльності людини.

Очікувані результати: учні мають розглядати воду, як полярну молекулу; учні мають характеризувати водневий зв’язок; учні мають розуміти фізико-хімічну суть процесу розчинення; учні мають знати формули та назви найпоширеніших кристалогідратів.

Базові поняття та терміни: розчин, розчинник, розчинена речовина, гідрати, кристалогідрати, водневий зв’язок, диполь.

Тип уроку: комбінований.

Усі уроки хімії на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Вода як розчинник. Фізико-хімічна суть процесу розчинення. Кристалогідрати (Хімія. 9 клас) (Розмір: 11.6 KB, Завантажень: 147)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика