Тема: Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші (2 клас. Інформатика)

Мета. 1. Формування вміння застосовувати здобуту інформацію;

  1. Закріплення навичок роботи з комп’ютером;
  2. Розвиток логічного мислення, просторової уяви;
  3. Повторення правил поведінки при роботі з комп’ютером;
  4. Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики.

 Обладнання.  Комп’ютер, підручник, картки з завданням, аудіозапис.

Усі уроки інформатики  на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші (2 клас. Інформатика) (Розмір: 317.2 KB, Завантажень: 49)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика