Тема: На хвилях казки, гармонії, кохання (8 клас. Музичне мистецтво)

Тема. На хвилях казки, гармонії, кохання.

Мета. Поглибити знання учнів про творчість М. Рим­ського-Корсакова, розкрити особливості симфо­нічної сюїти «Шехеразада». Закріпити визна­чення понять «симфонічна сюїта», «музичний образ». Удосконалювати вокально-хорові навич­ки та вміння виразного виконання пісні. Форму­вати музичний смак учнів, потяг до прекрасно­го, інтерес до творчості М. Римського-Корсакова, М. Катричка. Виховувати почуття любові до жит­тя, людини.

Музичний матеріал: М. Римський-Корсаков. Фрагменти із симфоніч­ної сюїти

«Шехеразада» (слухання); М. Катричко. «Хуртовина» (розучування).

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, портрети композиторів М. Римського-Корсакова, М. Катричка, підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. 0. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).

Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: На хвилях казки, гармонії, кохання (8 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 16.0 KB, Завантажень: 70)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*