Тема: Мої іграшки. Кольори. Літери Pp, Oo (1 клас. Англійська мова)

Мета: активізувати лексичний матеріал попереднього уроку; практикувати учнів в їх вживанні; ознайомити з новими ЛО по темі «Кольори»; вчити називати кольори іграшок; формувати вміння будувати прості речення.

Розвивати увагу, мислення, дрібну моторику рук, діалогічне мовлення.

Виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання: картки літер, тематичні малюнки, кольорові квадрати, картки для сам.роботи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання.

(див. урок 10)

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

– Mr. Tongue wants to train with you.

– Look at the blackboard and name the sounds.

[  ]     [b]    [k]    [d]

– Name the words which we learned according to the following sounds.

[   ] – cat, car
[b] – ball
[ k] – kite
[ d] – dog, doll

б) мовна розминка

– впр.1б,с.24

Повторення раніше вивченого

а) гра « Мяч»

б) самостійна робота

– Find the letters which we learned at our lessons.

a    b    d    m   n    c    a   l    o    c    b   d

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

At our lesson today we’ll learn new letters and get to know names of colours in English. At the end of our lesson we’ll be able to describe a toy.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Введення нових ЛО

а) семантизація слів

– When the rain stopped we’ can see a rainbow in the sky.

– So, today we’ll learn colours of the rainbow.

– Look at the blackboard. There are many colorful squares on it. I’ll name their colours and you repeat after me: red, yellow, purple, orange, blue, green.

б) фонетичне опрацювання

[e] – red. It is red. And etc.

в) гра «Назви кольори»

– Подивіться, здається, на цій сонячній галявині хтось замріявся й заблукав серед квітів і метеликів. Розгляньте картинку, назвіть кольори, і дізнаєтесь, хто цей фантазер. Чи буває таке насправді?

(кольоровий малюнок галявини і між квітів сніговик).

  1. Розвиток мовлення.

OK. And now name the toys which you have got and say what colour it is.

– ex 3, p. 26.

3.Фізхвилинка.

– Коли нікого немає в кімнаті, твої іграшки займаються своїми справами! Так – так, ляльки ходять одна до одної в гості, машинки влаштовують перегони, а ведмедики … танцюють! Не віриш? Давай тихенько зазирнемо до кімнати і поспостерігаємо за цим плюшевим ведмедиком.

(вірш «Teddy – bear»)

4. Розвиток письма.

а) введення літер

– Listen to the rhyme and say what sound do you hear most of all.

[p] – Peter Piper picked of pickled peppers. A peck of pickled peppers Peter Piper pickled.

 

[o] – A cup of coffee hot in proper coffee pot.

б) написання літери в повітрі

в) письмо літер в зошиті.

5. Розвиток навичок читання.

 а) робота з алфавітом

б) читання слів

– ex 5 p. 25

– ex 5 p. 27

IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Підсумок уроку

– At home you may write one line of letters Oo, Pp, name your colourful pencils.

– What did you learn today? Who can name the colours of rainbow?

– The lesson is over.

Шкільне життя

Завантажити: Тема: Мої іграшки. Кольори. Літери Pp, Oo (1 клас. Англійська мова) (Розмір: 13.4 KB, Завантажень: 61)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика