Тема: Контрасти життя в музиці (8 клас. Музичне мистецтво)

Тема. Контрасти життя в музиці.

Мета. На прикладі фрагментів симфонічних фресок по­знайомити учнів із творчістю сучасного україн­ського композитора Л. Грабовського. Розвивати вміння інтерпретувати звучання контрастних за змістом творів. З’ясувати значення понять «апо­каліпсична тема в мистецтві», «сюїта». Удоско­налювати вокально-хорові навички. Формувати інтерес до класичної музики, до творчості Л. Гра­бовського, І. Білозора. Виховувати слухацьку ува­гу учнів, громадянські почуття, ненависть до вій­ни, любов до життя.

Музичний матеріал: Л. Грабовський. Симфонічні фрески (фрагмен­ти) — слухання; І. Білозір. «Ласкаво просимо» (розучування).

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіа­но), темброво-щумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна до­шка, портрети композиторів Л. Грабовського, І. Білозора, репродукції із серії картин худож­ника Б. Пророкова «Це не повинно повторитись» (1961 р.), підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).

Усі уроки музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Контрасти життя в музиці (8 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 16.1 KB, Завантажень: 54)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика