Конспекти уроків всесвітньої історії 9 класУсі уроки історії

Тема: Французьке суспільство наприкінці XVІІІ ст. (9 клас. Всесвітня історія)

Мета: встановлювати хронологічну послідовність подій; показувати на карті кордони країн Європи наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст., територію Франції; характеризувати соціально-економічний і політичний розвиток країни напередодні революції, особливості станового устрою французького суспільства, діяльність королівської влади; визначати основні ознаки кризи феодально – абсолютистської системи у Франції наприкінці ХVІІІ ст., причини французької революції, провідні ідеї французького просвітництва; аналізувати життя французів напередодні революції; висловлювати власну думку з приводу ідей революції щодо соціальної справедливості у суспільстві; працювати з історичними документами, аналізувати й узагальнювати їх; давати характеристику визначним особистостям цього періоду; застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття.
Обладнання: підручник «Всесвітня історія. 9 клас» С.О. Осмоловський, Т.В. Ладиченко, 2009 рік, видавництво «Генеза»; ілюстрації до теми (додаток); атлас «Всесвітня історія. 9 клас»
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь .
Поняття: «феодально-абсолютистський лад», «становий устрій», «Просвітництво», «панщина», «Енциклопедія», «політика», «економіка», «криза абсолютизму».
Основні дати:
• 1751–1780 рр. — видання «Енциклопедії»;
• 14 липня 1789 р. — початок революції;
• 26 серпня 1789 р. — ухвалення Декларації прав людини і громадянина;
• 3 вересня 1791 р. — ухвалення першої Конституції Франції;
• 10 серпня 1792 р. — повалення монархії.
Історичні діячі: Людовік ХVІ, Вольтер, Ш. Монтеск’є, Д. Дідро, Ж.-Ж. Руссо, Г. Мірабо, М. Лафайєт, Ж. П. Бріссо.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті кордони країн Європи наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст.;
• аналізувати соціально-економічний і політичний розвиток Франції напередодні революції;
• характеризувати діяльність королівської влади;
• визначати причини Французької революції, провідні ідеї французького Просвітництва.
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду: Вольтеру, Монтеск’є, Руссо, Дідро;
• застосовувати та пояснювати терміни та поняття.

Завантажити: Тема: Французьке суспільство наприкінці XVІІІ ст. (9 клас. Всесвітня історія) (Розмір: 23.8 KB, Завантажень: 1796)
Back to top button