Тема: Дизайн і реклама – складові художньої культури. Роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей (9 клас. Художня культура)

ТЕМА: Дизайн і реклама – складові художньої культури. Роль засобів масової інформації у поширенні  мистецьких цінностей

МЕТА: дати уявлення про роль і місце реклами і дизайну в культурі сучасного суспільства; ознайомити учнів з поняттями «ди­зайн», «реклама», їх видами; сформувати уявлення про роль і місце цих видів художньо-творчої діяльності людини в су­часній культурі.

ТИП УРОКУ:  урок-лекція

МЕТОДИ: пояснювально-ілюстративний, дослідницько-пошуковий.

ОБЛАДНАННЯ:    відеоряд видів реклами та дизайну.

Усі уроки художньої культури  на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Тема: Дизайн і реклама – складові художньої культури. Роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей (9 клас. Художня культура) (Розмір: 28.7 KB, Завантажень: 507)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика