Технології не роблять школярів розумнішими

Комп’ютери не дають помітного поліпшення успішності школярів і навіть можуть негативно позначитися на результативності навчання – йдеться в опублікованому у вівторок дослідженні Організації економічного співробітництва і розвитку.

Проаналізувавши навчальний процес у різних країнах світу, ОЕСР виявила, що майже три чверті школярів користуються комп’ютером у стінах навчального закладу. Менше часу проводять перед екраном учні деяких азіатських країн, де смартфони та комп’ютери стали невід’ємною частиною повсякденного життя: в Південній Кореї (9 хвилин) і Гонконгу (11 хвилин). Водночас, австралійські учні кожного шкільного дня проводять за комп’ютером у середньому 58 хвилин, грецькі – 42, шведські – 39.

Проте автори дослідження відзначають, що учні шкіл, в яких активно використовуються інформаційно-комунікаційні технології, як не дивно, не демонструють “жодних помітних покращень” успішності в читанні, математиці або природничих науках.

ОЕСР закликала школи до підвищення кваліфікації педагогів, удосконалення програмного забезпечення для експериментів і моделювання, використання потенціалу соціальних медіа та комп’ютерних ігор, щоб перетворити сучасні технології на потужніший інструмент у процесі навчання.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*