Система образів, національний колорит роману Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності» (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА:  Система образів, національний колорит роману Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років  самотності»

МЕТА: допомогти учням визначити роль і значення образів твору в їх системі, національний колорит роману; розвивати навички характеристики образів, підтвер­дження своїх думок цитатами з тексту, аргументуван­ня висновків; виховувати культуру висловлювання, повагу до літератури, почуття гуманізму та відпові­дальності за вчинки.

ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього.

ХІД  УРОКУ

І.       Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель.

Маркес пише про самотність латиноамериканської людини. Але точніше було б сказати, про самотність будь-якої лю­дини. І дійсно, кожен із нас, навіть оточений любов’ю близьких і друзів, у якісь моменти життя залишається наодинці зі своїми болем, коханням, стражданням, страхом, урешті-решт — щастям. І здається нам, що такого не відчував ніхто. Справді, кожна люди­на неповторна, а от почуття — спільні для всіх, загальні й вічні. Декому може здатися, що він має право робити зі своїм життям що завгодно, адже це його життя і ніхто не може завадити йому. Та автор роману «Сто років самотності» переконливо доводить, що поведінка, дії і вчинки людей впливають на майбутнє їхніх дітей, онуків і наступних поколінь. За гріхи предків відповідають навіть невинні нащадки. Ми побачимо це, детально аналізуючи систему образів роману Маркеса.

Завантажити: Система образів, національний колорит роману Ґ. Ґарсія Маркеса «Сто років самотності» (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 225.9 KB, Завантажень: 69)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*