Страх перед математикою іноді підвищує продуктивність
Якщо дитині подобається математика, то помірний рівень тривоги допомагає їй успішно вирішувати математичні завдання. До такого висновку прийшли дослідники з Політехнічного університету Вірджинії. Фахівці проаналізували дані 262 пар близнюків однієї статі (середній вік – 12 років).
Учасники виконали тести на страх перед математикою і мотивацію до її вивчення. Також діти вирішили 6 математичних задач. Вчені виявили, що рівні тривоги і мотивація не залежали від віку. Дівчатка, як правило, турбувалися за математику більше, ніж хлопчики. Потім фахівці вивчили зв’язок між мотивацією, тривогою і продуктивністю добровольців.
Дослідження показало: в учасників з низькими рівнями мотивації до математики підвищення рівня тривоги знижувало продуктивність. Добровольці з високими рівнями мотивації і помірними рівнями тривоги вирішували завдання найкраще. Якщо рівень тривоги у таких дітей зростав, то їх продуктивність знижувалася.