Ставлення батьків до математики впливає на успіхи дитини

Попередні дослідження показали, що вчителі, які турбуються через математику, заважають учням вивчити предмет. Тепер же дослідники з Університету Чикаго проаналізували дані понад 430 учнів першого і другого класів та їх батьків. На початку і в кінці навчального року фахівці оцінили успішність дітей з математики і рівень їх тривоги, пов’язаної з предметом. Крім того, вони вивчили оцінки дітей з читання.

Батьки розповіли про своє ставлення до математики. Також їх запитали, як часто вони допомагали дитині з домашнім завданням, повідомляє Science World Report . Виявилося, тривога тих батьків, які не любили математику, передавалася дітям. Причому, тільки в тих випадках, коли вони часто допомагали дітям з домашнім завданням. Вчені додають: ймовірно, існують і генетичні фактори, пов’язані з цією проблемою.

А дослідники з Університету Вашингтона хотіли з’ясувати, як установки і минулий досвід впливають на думку людей про власні здібності до математики. Добровольці пройшли тести з математики. Потім їх попросили припустити, наскільки добре вони впоралися з тестами. Вчені помітили, що чоловіки були схильні переоцінювати свої здібності.

Жінки ж досить точно передбачали свої результати. Однак учасниці, які до дослідження мали позитивний досвід вирішення математичних задач, як правило, теж переоцінювали свої математичні здібності. Так, позитивний досвід відіграє дуже важливу роль.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика