Соціальна взаємодія необхідна для навчання дитини іноземної мови

У новому дослідженні взяли участь 17 дітей з англомовних сімей. Учасникам було 9,5 місяці. Діти протягом 4 тижнів відвідували заняття з іспанської. Вони спілкувалися з репетитором на 12 заняттях, що тривали по 25 хвилин. Викладач читав дітям книжки на іспанській, грав і розмовляв з ними іноземною мовою.

Дослідники стежили за рухами очей немовлят. По рухах очей можна судити про соціальні навичках дітей. Дитина спочатку підтримує зоровий контакт, а потім дивиться на той самий об’єкт, що й інша людина. Попередні дослідження показали: така поведінка пов’язана з великим словниковим запасом у дошкільнят. Вчені припустили, що зоровий контакт відіграє важливу роль у вивченні нової мови.

До і після дослідження фахівці підраховували, як часто діти переводили погляд з репетитора на іграшку, яку той їм показував. Крім того, вчені зробили дітям ЕЕГ. Вони виміряли активність мозку немовлят, поки ті слухали звуки англійської та іспанської мов. Мозкова активність, пов’язана з процесом навчання, виявилася найвищою у тих дітей, які найбільш ретельно стежили за викладачем і іграшкою. Так, судячи з усього, соціальна взаємодія допомагає дітям вивчати іноземну мову.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*