Риси романтизму, мотив єдності природи і людини у творчості А. Міцкевича (9 клас. Зарубіжна література)

Тема: Риси романтизму, мотив єдності природи і людини у творчості А. Міцкевича

Мета: поглибити знання про польський романтизм, романтичного героя; виразно читати та коротко характеризувати поетичні твори А. Міцкевича; розвивати почуття прекрасного та вміння аргументувати власні думки.

Обладнання: портрет А. Міцкевича, кросворд.

Тип уроку: засвоєння нових знань і формування на їх основі умінь та навичок.

Я з народом не мислю по-різному…

А.Міцкевич

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

  1. Перевірка домашнього завдання.

«Методика взаємних запитань»

Запитання учні підготували вдома. Вони можуть бути адресовані як цілому класові, так і партнерові під час роботи у парі. Наприкінці цієї частини уроку учні із озвучених запитань обирають найцікавіші і пояснюють чому.

  1. Літературний диктант
  2. Літературний напрям, представником якого був А. Міцкевич. (Романтизм)
  3. Назва міста, в якому Міцкевич працював учителем. (Ковно)
  4. Назва міста, в якому Міцкевич здобув вищу освіту. (Вільно)
  5. Назва першої збірки творів поета (1822). («Поезія»)
  6. Відома поема Міцкевича. («Гражина»)
  7. Країна, де поет перебував на засланні. (Росія)
  8. Поема, в якій зображено картини сільського життя Польщі — «Пан …» (Тадеуш)
  9. Відомий драматичний твір Міцкевича. («Дзяди»)
  10. Місто, де похований А. Міцкевич. (Краків)
  11. Місто, у якому поет провів останні роки життя, працюючи в бібліотеці. (Париж)
Завантажити: Риси романтизму, мотив єдності природи і людини у творчості А. Міцкевича (9 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 14.2 KB, Завантажень: 12)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика