Позитивні емоції допомагають дітям вчитися, довів експеримент

У дослідженні вчених з Паризького університету Декарта взяли участь 53 дитини у віці 18 місяців. Психологи показували дітям, як підчепити іграшкове каченя, використовуючи картонні граблі. Перша група (37 дітей) побачили смішну версію демонстрації. Дорослий кидав качку на підлогу і посміхався кожен раз, коли йому вдавалося дотягнутися до неї, пише The Daily Mail .

Демонстрацію для інших учасників проводив серйозний експериментатор. 16 дітей з першої групи під час демонстрації засміялися, принаймні, один раз. Потім учені поклали картонні граблі біля кожної дитини. Дослідники спостерігали за тим, як учасники поводилися.

97,7% дітей, які сміялися, постаралися дотягнутися за допомогою граблів до качки. Тільки 19% учасників з першої групи, яких демонстрація не розсмішила, спробували зробити те ж саме. І всього 25% дітей з групи, яка дивилася серйозну демонстрацію, вирішили скористатися граблями. Коли людина відчуває позитивні емоції, в її мозку виробляються дофамін і ендорфіни. Судячи з усього, саме вони позитивно впливають на процес навчання.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика