Поняття про штучні волокна на прикладі ацетатного волокна. Біологічне значення вуглеводів (11 клас. Хімія)

Тема уроку. Поняття про штучні волокна на прикладі ацетатного волокна. Біологічне значення вуглеводів

Цілі уроку: дати учням уявлення про класифікацію волокон; формувати знання про штучні волокна на прикладі ацетатного волокна; розвивати вміння учнів застосовувати отримані знання для складання рівнянь хімічних реакцій, розв’язання задач; показати значення для людини розвитку органічного синтезу на прикладі хімічних волокон різного призначення; довести важливе біологічне значення вуглеводів та їхню роль у житті й діяльності людини.

Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь і навичок і творчого застосування їх на практиці.

Форми роботи: семінар.

Обладнання: зразки штучних волокон і виробів з них.

Завантажити: Поняття про штучні волокна на прикладі ацетатного волокна. Біологічне значення вуглеводів (11 клас. Хімія) (Розмір: 10.0 KB, Завантажень: 1)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика