Перші спроби віршування (3 клас. Літературне читання)

Тема: Перші спроби віршування.

Мета:   закріпити знання учнів про риму, навчити добирати римовані слова, розвива­ти творчі здібності учнів (перші спроби віршування).

Хід уроку

І. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО  ЗАВДАННЯ

Опитування вірша Якова Щоголіва, визначення римованих слів.

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ.

Вступне слово вчителя.

На уроках ми читали твори, написані письменниками і поетами. А чи доводилося вам самим складати вірші? Що треба знати і вміти, щоб їх складати? Пам’ятаєте, як Незнайко хотів стати  поетом? Чому в нього нічого не вийшло? Сьогодні ми будемо на вчитися римувати слова.

ІІІ.ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ДОБИРАТИ РИМОВАНІ СЛОВА

  1. Читання вчителем уривка з вірша Джона Чіарді «Хвости» (с. 55 підручника).

—      Про які слова йдеться у вірші?

  1. Читання вірша учнями самостійно.

Назвіть згадані у вірші римовані слова.

Яку гру запропонував вам автор вірша?

  1. Виконання завдань № 1 – 4 (с. 55-56 підручника).
  2. ПІДСУМОК УРОКУ

Чого навчилися?

Що таке рима?

Чи важко вам добирати римовані слова?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У журналах «Пізнайко», «Соняшник» або «Барвінок» знайти вірші про осінь, визначити в них римовані слова. За бажанням спробувати скласти свого невеличкого віршика (4 рядки) про осінь.

Завантажити: Перші спроби віршування (3 клас. Літературне читання) (Розмір: 10.1 KB, Завантажень: 60)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика