Павукоподібні, визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)

Тема: Павукоподібні, визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування. Різноманітність павукоподібних, роль у природі та значення в житті людини

Мета : ознайомити з особливостями будови павукоподібних, їх різноманітністю, середовищем існування та значенням; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати та робити висновки; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тварин.

Матеріали та обладнання: зошит, підручник, таблиці

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Перевірка домашнього завдання

Гра «Про що йдеться?»

Учитель характеризує певну частину тіла ракоподібних, а учні мають здогадатися, про який саме орган ідеться.

Приклад характеристик:

  1. Пара ніг ракоподібних, необхідна для захоплення їжі.

(Клешні.)

  1. Хітиновий покрив ракоподібних, що утворює зовнішній скелет. (Панцир.)
  2. Передня частина тіла ракоподібних, що складається з двох зрослих частин. (Головогруди.)
  3. Органи нюху та дотику, що розташовані на головогрудях ракоподібних. (Вусики.)
  4. Орган, на який перетворена остання пара ніг ракоподібних і анальна лопать. (Хвостовий плавець.)
  5. Органи, що розташовані на голові і допомагають розрізняти оточуючі об’єкти та орієнтуватись у просторі. (Очі.)

 Вправа «Установи відповідність» (завдання виконується на розсуд учителя)

Учні мають установити відповідність між назвою системи органів ракоподібних та органом, що до неї належить, або її характеристикою.

Завантажити: Павукоподібні, визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 279.9 KB, Завантажень: 302)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика