Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій «Кримських сонетів» (9 клас. Зарубіжна література)

Тема: Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій «Кримських сонетів»

Мета: формувати читацькі вміння учнів, уміння будувати аргументовані власні висловлювання; навчати вдумливого читання ліричних творів; учити працювати в групі; виховувати повагу до чужих почуттів.

Тип уроку: поглиблене вивчення художніх творів.

Що залишилося в пам’яті після подорожі, міститься в сонетах.

Адам Міцкевич

Хто хоче зрозуміти поета, повинен побувати в поетовій країні.

Й. Ґете

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності учнів

Цикл «Кримські сонети», до якого входить 18 віршів, написаний Міцкевичем під враженням двомісячної подорожі Кримом. «Що залишилося в пам’яті після подорожі, міститься в сонетах»,— казав поет, захоплений романтичними кримськими пейзажами: дикими горами, вічнозеленою рослинністю та скелястим узбережжям Чорного моря. Спочатку Міцкевич хотів написати романтичну поему в «східному дусі», але пізніше вирішив створити цикл сонетів, об’єднаних образом героя-мандрівника, який бачить новий і незвичний світ очима поета.

Епіграфом до циклу Міцкевич узяв рядок з вірша Ґете: «Хто хоче зрозуміти поета, повинен побувати в поетовій країні». Цим він одразу дав зрозуміти, що задум циклу пов’язаний з його батьківщиною, а не з Кримом. Про патріотизм і ностальгію за далекою батьківщиною як провідний настрій «Кримських сонетів» ми сьогодні поговоримо.

Завантажити: Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний настрій «Кримських сонетів» (9 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 12.7 KB, Завантажень: 25)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика