Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Віртуальний історизм» як характерна ознака творчості письменника (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА:  Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Вірту­альний історизм» як  характерна ознака творчості письменника

МЕТА: допомогти учням усвідомити ідейно-художні, естетичні особливості твору письменника; розвивати навички аналізу постмодерністських творів, уміння вислов­лювати свою думку й аргументувати її; виховувати повагу до культурних надбань народів світу, естетич­ний смак, прагнення до духовного саморозвитку.

ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання твору, ілюстрації до нього, таблиці.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

ХІД   УРОКУ

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель

  • Чого ти хочеш?
  • Книжку.

Такий діалог ведуть герої одного з творів К. Рансмайра. Як хо­четься, щоб такі слова звучали якнайчастіше з уст молоді, школя­рів. Адже гарна книга — це і розрада, і порада, а стосовно творів по­стмодернізму — ще й інтелектуальна розминка, тест на ерудицію, загальну літературну освіту й свідоме ставлення до життя, його різноманітних виявів. Про художній твір постмодернізму та його естетичну вартість і говоритимемо на уроці.

Завантажити: Оповідання Милорада Павича «Дамаскин». «Віртуальний історизм» як характерна ознака творчості письменника (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 26.6 KB, Завантажень: 34)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика