Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)

Тема: Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування

Мета уроку: дати загальну характеристику молюскам, ознайомити учнів з особливостями зовнішньої і внутрішньої будови, з процесами життєдіяльності молюсків у зв’язку із середовищем існування; розвивати вміння і навички роботи з підручником, схемами; удосконалювати вміння і навички роботи з природними об’єктами; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.

Обладнання: зошит, підручник, таблиці

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

Ці тварини — природні компоненти, які постійно є довкола нас. Деяких із них ми бачимо постійно, у садах і лісах, на полях та городах, інших — лише у відповідних екологічних умовах: у річках та озерах, у морі і на його узбережжі.

Первісні люди виготовляли з них ножі, наконечники для стріл та списів, скребки тощо. Дещо пізніше використовували для зберігання рідин або сипучих матеріалів.

Окрім того, з них виготовляли прикраси. А ще не так давно — триста років тому — їх використовували як гроші.

Завантажити: Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 377.8 KB, Завантажень: 389)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика