Лілія Гриневич закликала місцеві органи влади виконати їх обов’язок перед дітьми

Докупити підручники для 4 та 7 класів, просувати ідею необхідності опорних шкіл, а також максимально продуктивно освоїти кошти, виділені з державного бюджету на обладнання та підвезення до опорних шкіл, місцеву владу закликала міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час години запитань до уряду у Верховній Раді України сьогодні, 9 вересня 2016 року.

“Далі проблемними залишаються підручники для 4 і 7 класів. Чому? Бо минулого року 50 % було надруковано за кошти державного бюджету і депутати долучилися до цього, віддавши 80 млн гривень зі свого фонду заробітної плати. Але тепер  другу частину повинні додрукувати органи місцевої влади. Ця субвенція прийшла в 3 тис. суб’єктів органів місцевого самоврядування –  одні  справилися чудово, проте є області – аутсайдери, де ми навіть маємо показники лише 48-50 відсотків забезпечення підручниками від загальної потреби”, – зазначила Лілія Гриневич.

Міністр закликала місцеві органи влади виконати свій обов’язок і докупити потрібні для 4 і 7 класів підручники.

Питання з опорними школами та закупівлею шкільних автобусів також дуже повільно вирішується на місцях. Зокрема, міністр наголосила, що навіть виділені з державного бюджету  200 млн грн на оснащення опорних шкіл, а також 600 млн грн на шкільні автобуси, ці гроші осіли в місцевих бюджетах і не направляються на реалізацію потреб шкіл.

“Утворення опорних шкіл – складний процес, і складний він саме тому, що не до кінця змогли показати на місцях переваги для дітей, які завдяки опорній школі в старших класах можуть отримати значно вищу якість освіти”, – підкреслила Лілія Гриневич.

Не менш гостро наразі постало питання щодо професійно-технічної освіти. Зокрема, на початку літа в МОН відпрацювали проблемні питання щодо ПТНЗ з містами обласного значення й Уряд виділив 98 млн грн тим  містам, які  мають видатки на ПТО понад 20 % витратної частини бюджетів.

“Зараз ми бачимо, що заборгованість знов починає зростати. Зверніть увагу, дуже часто ця заборгованість зростає не в бідних містах чи областях, а в тих, хто просто злісно не хоче виконувати свої повноваження. І ми стикнулись із ситуацією, коли в місті лежать кошти на депозитах – сотні мільйонів гривень, є кошти на рахунку казначейства, а місто створює заборгованість по своїм ПТНЗ”, – наголосила Міністр освіти і науки України.

Лілія Гриневич також розказала депутатам про зміни, що відбулись у початковій школі перед 1 вересня – оновлення програм початкової школи, а також коротко окреслила зміни, що пропонує концепція Нової української школи.

Інформація МОНУ

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика