Кишковопорожнинні. Гідроїдні поліпи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)

Тема: Кишковопорожнинні. Гідроїдні поліпи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування

Мета уроку: сформувати в учнів знання про середовища існування та особливості організації кишковопорожнинних на прикладі гідри; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати власну думку; удосконалювати вміння спостерігати, аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.

Очікувані результати: учні називають середовища існування, ознаки будови, які вирізняють кишковопорожнинних серед інших; характеризують особливості способу життя, розмноження і розвитку кишковопорожнинних, їх пристосування до життя у воді; визначають риси пристосованості до середо­вища існування.

Обладнання: зошит, підручник, схеми, таблиці, комп’ютер

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Завантажити: Кишковопорожнинні. Гідроїдні поліпи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 237.5 KB, Завантажень: 257)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика