ГоловнеУчительська

Коротко про шлях учня в школі: втрата впевненості, здобуття непрактичних знань і формування байдужості до саморозвитку

Сидять за партами мавпа, риба, слон і страус. Вчитель говорить: «Хто залізе на дерево, той отримає відмінно». Ось коротко про надання освіти в сучасній середній школі. А слід замислитись – всі люди за вміннями, способом мислення, реакцією, вподобаннями різні! Тож і міра успішності, знань, навичок не може бути однаковою для всіх.

Шкільний шлях блокує в більшості учнів «Я можу», «Я зроблю», «Хочу знати». Пріоритети вчителя зсуваються в бік страху перед доганою, наріканнями батьків. В голові лунають невеселі монологи.

Пограймо, знайдіть думки учня і вчителя:

– ой, те домашнє завдання, не буду робити, все одно не всіх спитають;

– знову перевіряти зошити до ночі, а ще конспекти до уроку, … ;

– дивна трудова практика – вищіпувати траву поміж асфальтових плит..;

– сучасні діти розмальовуються на Хеллоуін, та не чули  про кусання калити…

Впевнена, що першочергово слід обговорити недоліки реального навчання, а потім вводити інноваційні технології. Наприклад, як вчитель буде використовувати методику західної освіти і при цьому збирати кошти на ремонт? Учень, що боїться помилитися через двійку, осуд вчителя, батьків, не зможе стати допитливим!

На жаль, схоластична школа XXIстоліття забула просту ідею. Вчитель, мов провідник, веде за собою учня, насичує його вірою в себе, платформою знань. А далі учень йде попереду свого наставника – крокує впевнено вперед.

Маю яскравий досвід учня, який впливає на мене й досі. Також, досвід вчителя-предметника, класного керівника та педагога-організатора (у сільській школі на 62 дитини та великій міській). Маю ідеї, які можна реалізувати завтра і такі, що позитивно змінять школу за 10-15 років. Маю величезне бажання говорити без прикрас про актуальне.

Під час вебінару чекаю на конструктивні відгуки! З повагою, Любов Ігорівна.

 

Back to top button