Композиція і стиль, художні особливості, значення роману Альбера Камю «Чума» (11 клас. Зарубіжна література)
ТЕМА: Композиція і стиль, художні особливості, значення роману Альбера Камю «Чума»
МЕТА: допомогти учням визначити особливості композиції, індивідуального стилю письменника, ідейно-художні особливості твору та його значення; розвивати навички аналізу прозових творів, висловлення власних думок та їх аргументування, уміння вести дискусію; виховувати активну гуманістичну життєву позицію.
ОБЛАДНАННЯ: портрет письменника, видання твору й ілюстрації до нього.
ХІД УРОКУ
- Мотивація навчальної діяльності учнів
Учитель.
«…Дослухаючись до радісних криків, що долинали з центру міста, Ріє згадав, що будь-яка радість — під загрозою. Бо він знав те, чого не відала ця щаслива юрма і про що можна прочитати в книжках: бацила чуми ніколи не вмирає, ніколи не щезає, десятиліттями вона може дрімати десь у закрутку меблів або в стосі білизни, вона терпляче вичікує своєї години в спальні, у підвалі, у валізі, у хустинках та в паперах, і, можливо, настане день, коли на лихо і в науку людям чума розбудить пацюків і пошле їх конати на вулиці щасливого міста», — такими словами закінчується роман А. Камю «Чума». Що таке «чума», у чому притчевість роману, його особливості та значення, про це подискутуємо на уроці.
Завантажити: Композиція і стиль, художні особливості, значення роману Альбера Камю «Чума» (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 18.8 KB, Завантажень: 321)