Євген Станкович. Діалог із сучасником (продовження) (8 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Євген Станкович. Діалог із сучасником (продовження).
Мета. Поглибити й узагальнити знання учнів про творчість Є. Станковича на прикладі фольк-опери «Цвіт папороті». Розкрити значення народної музики як джерела творчості видатних композиторів. Розвивати здатність учнів обґрунтовувати власну думку щодо соціокультурного значення музичного мистецтва. З’ясувати значення поняття «фольк-опера». Удосконалювати вокально-хорові навички, образне сприйняття музичних творів. Формувати інтерес до української класичної музики, творчості Є. Станковича, І. Карабиця. Виховувати естетичний смак учнів.
Музичний матеріал: Є. Станкович. Фольк-опера «Цвіт папороті», фрагменти з II дії
(слухання; І. Карабиць. «Пісня на добро» (виконання). .
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти (баян, акордеон, фортепіано), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, портрети композиторів Є. Станковича, І. Карабиця, репродукції картин художника І. Сколоздри «На Івана Купала» та художника Г. Семирадського «Ніч напередодні Івана Купала», підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).
Завантажити: Євген Станкович. Діалог із сучасником (продовження) (8 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 13.9 KB, Завантажень: 72)