Інформація про калорійність продукту допомагає з’їдати менше

Причому, не тільки цифри, але і картинки рятують від переїдання. Це виявили дослідники з Університету Карнегі Меллон. Вчені спробували з’ясувати, як люди реагують на інформацію про калорійність в вигляді зображень зеленого, жовтого і червоного сигналів світлофора.

Дослідження показало: завдяки обом методам (розміщенню цифр і картинок) учасники вибирали продукти, що містили на 10% менше калорій. Фахівці відзначають, що не всі люди добре розбираються в числових показниках калорійності. Тому картинки для них – найкращий варіант. До речі, дослідники з Університету Бірмінгема впевнені: етикетки на продуктах заважають людям харчуватися правильно.

За словами вчених, на етикетках занадто багато зайвої інформації. Через це покупці можуть заплутатися і зробити неправильний вибір. Окремі відомості про продукт, а саме його маса, кількість жирів, насичених жирів, солі, цукру і калорій, а також відсоток від добового споживання та різнобарвна схема, часто збивають людей з пантелику.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика