Художнє втілення ідеї гуманізму в романі Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» (10 клас. Зарубіжна література)

Тема. Художнє втілення ідеї гуманізму в романі Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста». Співчуття письменника до принижених і знедолених, передусім дітей. Соціальна дієвість творчості Діккенса

Мета: допомогти учням усвідомити зміст твору, його ідейно-художні особливості, суспільну значущість; розвивати навички спостереження над текстом художнього твору, виділення ключових епізодів, їх коментування; виховувати гуманістичне світосприйняття, повагу до морально-етичних цінностей людства. оснащення: портрет письменника, видання його твору, ілюстрації до нього.

Тип уроку: комбінований.

Усі конспекти уроків зарубіжної літератури на сайті «Шкільне життя»

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація навчальної діяльності

«Не лише спостережливий розум, а й… любов, якої він, за власним висловлюванням, «носив цілий океан» у собі, допомогли йому описати всю Англію в живих, безсмертних картинах і образах»,— писав про Чарльза Діккенса відомий російський письменник І.Гончаров. Саме любов до бідних, знедолених людей, які, попри всі випробування долі, зберегли в собі людську душу, спонукали Діккенса взятися за перо й так написати, що за його книгами навіть парламент змушений був ухвалювати рішення.

Завантажити: Художнє втілення ідеї гуманізму в романі Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста» (10 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 12.7 KB, Завантажень: 219)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика