Фахівці з’ясували, як діти вчать нові слова

Виявляється, вони відштовхуються від базових слів, які вже знають. Так, наприклад, слова “мама” і “тато” допомагають дітям вивчити слова “брат” і “сестра”. Або, припустимо, малюк знає назви декількох фруктів (наприклад, “яблуко” і “персик”), але не знає слова “ківі”. Побачивши ківі, він швидко запам’ятає його назву, спираючись на називання інших фруктів, пише Science World Report.

У новому дослідженні, проведеному фахівцями з Університету Флориди, взяли участь 32 дитини у віці 2 років. Щоб перевірити, які слова діти вже знають, вчені використовували комп’ютерну програму із зображеннями різних предметів. Крім того, фахівці стежили за рухами очей дітей. Також дослідники опитали батьків малюків.

Потім фахівці спробували навчити дітей 6 нових слів. Це були слова з різних категорій (фрукти, напої, частини тіла, тварини, транспортні засоби та одяг). Дітям показували зображення предмета на екрані і усно пов’язували його з 5 пропозиціями, які містили нове слово (назва предмета).

Простеживши за рухами очей, вчені встановили, наскільки добре діти запам’ятали нове слово. Зокрема, дослідники фіксували момент, в який діти починали дивитися на фото предмета, почувши його назву. Фахівці відзначили: малюкам було простіше запам’ятовувати назви, коли вони вже знали слова з тієї ж категорії. Вчені сподіваються, що їхні висновки допоможуть дізнатися більше про процес розвитку мови.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика