Етикетки на продуктах заважають людям харчуватися правильно

За словами дослідників з Університету Бірмінгема, на етикетках занадто багато зайвої інформації. Через це покупці можуть заплутатися і зробити неправильний вибір. Окремі відомості про продукт, а саме його маса, кількість жирів, насичених жирів, солі, цукру і калорій, а також відсоток від добового споживання і різнобарвна схема, часто збивають людей з пантелику.

Технічні тонкощі, такі як різниця між вмістом жиру і насичених жирів, теж бентежать покупців. Крім того, на рішення людей негативно впливає брак знань про правильне харчування. Все це вчені з’ясували, опитавши 30 осіб. Учасникам запропонували вивчити етикетки на продуктах і вибрати здорову їжу. Кожне 7 рішення, прийняте респондентами, було невірним.

До речі, левова частка даних, що розміщуються на етикетках, отримана ще в дев’ятнадцятому столітті. Тому вона вже втратила актуальність. Тобто, рахувати калорії марно. Так, при написанні етикеток абсолютно ігнорується вміст клітковини. У результаті людина споживає більше. З білком все цікавіше: експерти не беруть до уваги енергію, що витрачається при пережовуванні (показники різняться в 20%).

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика