Емоції людини безпосередньо впливають на процеси навчання і запам’ятовування інформації

Це пояснює, чому перше враження про щось залишає незгладимий слід у свідомості, повідомляє The Financial Express.

Вчені спеціально заміряли електричну активність в мозку щурів під час соціальної взаємодії. Так була виявлена потужна ритмічна активність, що говорить про стан збудження. Дана активність виявилася особливо сильною і синхронізованою між зонами мозку, пов’язаними з соціальною пам’яттю, при зустрічі двох незнайомих один з одним щурів. Якщо тварини зустрічалися знову, активність починала сходити нанівець, кажуть спостереження університету Хайфи.

Вчені також порівняли активність на тлі соціальної взаємодії тварин і на тлі впливу неемоційного стимулу (наприклад, під час зустрічі з предметом). Хоча по мозковій активності і можна було сказати, що новий предмет цікавив щурів, але ось такого ж рівня скоординованої ритмічної активності не вдавалося отримати, як при зустрічі з новим щуром.

До речі, відносно високий рівень координації зберігався після того, як зустріч з іншим тваринам закінчувалася. Тобто враження про зустрічі глибоко проникало у мозок. Вчені говорять про те, що вони знайшли зв’язок між збудженням, ритмічною активністю в особливих зонах мозку і когнітивним процесом формування спогадів. А ось негативний емоційний стимул по-іншому впливав на мозок. Щурів лякали, активність їхнього мозку підвищувалися, різні зони працювали в координації, але от частота активності була зовсім іншою, як і ритмічна схема.

Шкільне життя

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*