Джаз (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма)

Тема. Джаз.

Мета. Ознайомити з особливостями сучасних музичних явищ (джазом), розглянути особливості понять «імпровізація», «музична імпровізація», ознайомити з історією виникнення джазу, розглянути напрями та інструменти джазу, ознайомити із творчістю видатних джазових виконавців та із термінологією джазової музики.

Розвивати вміння учнів уважно слухати музику, надавати характеристику джазовим композиціям, вчити розпізнавати на слух інструменти в джазовій музиці.

Виховувати ціннісне  ставлення до джазової музики, інтерес до історії розвитку джазу, творчості видатних джазменів.

Тип уроку: комбінований, урок поглиблення в тему.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації до музичних творів та пісні або мультимедійна презентація, портрети відомих виконавців джазу.

Основні поняття для засвоєння: поняття «джаз», «імпровізація», «музична імпровізація», історія виникнення джазу, напрями й інструменти джазу.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Ф. Сінатра. «Learnin the Blues».
  • Дж. Герман. «Hello, Dolly!».
  • Фіцджеральд та JI. Армстронг. «Summertime».
  • Л. Утьосов та його джаз-оркестр. «Пароплав».
  • «Хуртовина» (слова М. Сингаївського, музика М. Катричка).Усі конспекти уроків музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»
Завантажити: Джаз (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма) (Розмір: 95.2 KB, Завантажень: 589)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика