Історичний колорит у романі Вальтера Скотта «Айвенго» (Інтегрований урок зарубіжної літератури та всесвітньої історії у 7 класі) + Презентація
Автори: Михайлова Оксана Антонівна, Томашевська Лариса Анатоліївна
Навчальний заклад: Тернопільська Українська гімназія ім. Івана Франка
Тема. Історичний колорит у романі Вальтера Скотта «Айвенго».
Мета. продовжити знайомство зі змістом роману та його персонажами; ознайомити учнів з поняттям «історичний колорит»; формувати в учнів уявлення про третій хрестовий похід; виявляти вплив походів на соціально—економічний розвиток середньовічної Англії; розвивати в учнів уміння знаходити необхідну інформацію в писемних джерелах для пояснення історичних явищ і подій; вдосконалити вміння учнів цілісно сприймати твір великого обсягу, підбирати матеріал, що характеризує образи персонажів; виховувати культуру зв’язного мовлення, культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність; виховувати повагу до історичного минулого; взаємоповагу та прагнення до співпраці
Основні поняття: історичний колорит, хрестові походи
Обладнання: картки з текстом твору, презентація, уривки фільму та мультфільму, щоденники оцінювання
Тип уроку: урок-подорож
Очікуванні результати:
- учні цілісно сприймають великий за обсягом текст;
- виразно читають і переказують близько до тексту ключові епізоди роману;
- розуміють поняття «історичний колорит» і дають його визначення;
- визначають причини та наслідки ІІІ Хрестового походу, його вплив на соціально – економічний розвиток середньовічної Англії