Дипломатична місія вишивки в Україні як миротворчий фактор об’єднання суспільства (8-11 класи. Виховна година)

Автори: Саблукова Олена Володимирівна, Ободовська Валентина Іванівна

Навчальний заклад: Одеський НВК “Гімназія №7”

Дипломатична місія вишивки в Україні як миротворчий фактор об’єднання суспільства (8-11 класи. Виховна година)

І. ОПИС ПРОЕКТУ

1.1. Актуалізація проблеми

Налагодження мирного діалогу у світі є найболючішою проблемою сьогодення. Наша гімназійна спільнота прагне завжди до ведення конструктивних діалогів, усвідомлює велику відповідальність за долю України і світу в цілому.

Уже стали традицією в нашій гімназії, започатковані в 2013 році, нестандартні зустрічі, відеоконференції, телемости з учнями інших шкіл України, світу. Як виникла ідея проведення таких зустрічей? Які проблемні питання ми хочемо вирішити за допомогою новітніх технологій? Спробуймо дати відповіді.

По-перше, ідея залучення гімназистів до проведення таких форм роботи є надзвичайно актуальною, оскільки через втілення інновацій, формується світогляд і світосприйняття сучасних підлітків. Суть таких проектів – навчати однолітків спілкуватися, поділяти точку зору інших, доводити, що тільки налагодження мирних діалогів дає можливість зберігати і підтримувати мир на Землі. Тільки конструктивне, емпатійне, щире, відкрите спілкування приносить радість, задоволення, зігріває серця людей.

По-друге, учням під час таких зустрічей-телемостів дуже цікаво, оскільки можна проявити ініціативу, продемонструвати володіння сучасними комп’ютерними технологіями, дізнатися про щось нове. Саме така форма спілкування з однолітками інших закладів України та інших держав здатна не лише зацікавити , але й мобілізувати творчий потенціал кожної дитини, сформувати в неї цілісну уяву про навколишній світ, а це, як відомо, одне з головних завдань цільового програмового розвитку освіти й вимоги часу.

По-третє, робота над проектом «Дипломатична місія вишивки в Україні як миротворчий фактор об’єднання суспільства» відкриває нові обрії, навчає по-дорослому дивитися на проблеми життя, мудро і конструктивно їх вирішувати, ґрунтовно переосмислювати ставлення до всієї історії та її візуалізації, любити свій рідний край, свою Україну.

Такий метод роботи з учнями з візуалізації давнього минуло України, етнографічного надбання різних куточків нашої Батьківщини потрібен саме зараз, коли в Україні складні часи: знову точиться війна. Така робота допомагає учням пізнати наше минуле й водночас зрозуміти, оцінити сучасну ситуацію, адже роками навмисно ігнорувалося історичне минуле, що приводило до забуття, втрати коріння та джерел культури нації.

Саме українська вишивка різних регіонів ( південь, схід, захід, північ) є цілющим бальзамом, який надає українцям споконвічної могутньої наснаги, а сьогодні стає об’єднуючою силою не тільки територій, а й поколінь.

Завантажити: Дипломатична місія вишивки в Україні як миротворчий фактор об’єднання суспільства (8-11 класи. Виховна година) + Сертифікат (Розмір: 329.6 KB, Завантажень: 297)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика