Звуки [в], [в’]. позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково – логічні вправи (1 клас. Навчання грамоти)

Автор: Сімон Олена Леонтіївна

Навчальний заклад:  Комсомольська гімназія №2 Зміївської районної ради Харківської області

Тема уроку: Звуки [в], [в’]. позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково – логічні вправи.

Мета уроку: формувати компетентності: ключові (вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; соціальні – брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари (групи); загальнокультурні – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу за темою; здоров’язбережувальні – життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю ); предметні (формувати уміння виконувати звуко – буквений аналіз простих за звуковою будовою слів, навчить позначати на письмі два звуки [в] та [в’] однією буквою «ве», вправлятися в артикуляції звуків [в] та [в’], читанні складів, слів, речень, коротких текстів із вивченими буквами, будуванні моделей речень за допомогою фішок); міжпредметні (розвивати уміння працювати у парі по типу «взаємопідтримки», у групі, сформованої вчителем, по типу «вулика», формувати контрольно – оцінювальні дії щодо способу виконання звуко – буквеного аналізу слів), виховувати товариські стосунки, бажання та уміння вчитися, інтерес до вивчення рідної мови.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: мультимедійна дошка, ляльки, картки із звуко – буквеними моделями слів, аркуші паперу, кольорові олівці.

Завантажити: Звуки [в], [в’]. позначення їх буквою «ве». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково – логічні вправи (1 клас. Навчання грамоти) + Сертифікат (Розмір: 338.2 KB, Завантажень: 278)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика