Диференціація звуків с–з на матеріалі усного та писемного мовлення в процесі закріплення відомостей про частину мови «Іменник»

Автор: Коротенко Тетяна Василівна

Навчальний заклад: Новопразька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів

Тема заняття: диференціація звуків с–з на матеріалі усного та писемного мовлення в процесі закріплення відомостей про частину мови «Іменник».

 Лексична тема: «Птахи».

 Мета:

 Навчальна: удосконалювати навички учнів розрізняти звуки (с), (з) на слух, у вимові та на письмі, визначати місце звуків (с), (з) у словах (початок, середина, кінець). Закріпити поняття «голосний», «приголосний», «дзвінкий», «глухий», ділення слів на склади, набуті знання про іменник, число іменників. Удосконалювати навички читання. Розвивати зв’язне мовлення. Розширювати активний словник.

 Розвивальна: розвивати психологічний базис мовлення (логічне мислення, зорову і слухову пам’ять, спостережливість, стійку увагу та просторову уяву), дрібну моторику рук.

 Корекційна: удосконалювати навички звукобуквеного аналізу і синтезу, чітких артикуляційних рухів, фонематичних процесів, повноцінної вимови свистячих звуків, грамотного письма та читання.

 Виховна: виховувати дбайливе ставлення до птахів.

Завантажити: Диференціація звуків с–з на матеріалі усного та писемного мовлення в процесі закріплення відомостей про частину мови «Іменник» + Сертифікат (Розмір: 391.3 KB, Завантажень: 72)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика