Узагальнення та стилізація природних форм, згідно уявлень учнів, на основі знань з українського фольклору (7 клас. Образотворче мистецтво)

Автор: Яременко Валентина Іванівна

Навчальний заклад: Червоногригорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тема уроку: Узагальнення та стилізація природних форм, згідно уявлень учнів, на основі знань з українського фольклору.

Вид занять: виготовлення квітки папороті за допомогою пластикової пляшки; виконання ескізів та підбір власної кольорової гами.

Мета: 1. Розвивати творче уявлення учнів про квітку папороті, яка не існує в природі, але про неї розповідають твори усної народної творчості.

  1. Показати її образне втілення на підручному матеріалі (пластиковій пляшці).
  2. Виявити й оцінити творчість учнів з даної теми.

Тип уроку: інтегрований.

Обладнання: Таблиця “Поетапна робота над квіткою”, пластикова пляшка, ножиці, маркер, вітражні фарби, пензлик, палітра та випалювач.

Завантажити: Узагальнення та стилізація природних форм, згідно уявлень учнів, на основі знань з українського фольклору (7 клас. Образотворче мистецтво) + Сертифікат (Розмір: 952.1 KB, Завантажень: 125)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика