Практична робота№5: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості (6 клас. Біологія)
Автор: Марценюк Надія Дмитрівна
Навчальний заклад: Іванівська СЗШ І- ІІ ст
Тема уроку Практична робота№5: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості
Мета: сформувати практичні вміння розпізнавати їстівні та отруйні гриби своєї місцевості; удосконалювати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці; розвивати логічне мислення, творчу активність учнів; виховувати екологічно-цілісну орієнтацію в плані взаємин людини і навколишнього середовища.
Обладнання та матеріали: зошит для практичних робіт, підручник, таблиці, картки – завдання
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.
Місце уроку в навчальній темі. Поточний.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно- рецептивний:
а) словесний.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація,
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно – пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва – вірші, музика.
5. Релаксопедичний: психологічне розвантаження.
Міжпредметні зв’язки: література.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, проектор , комп’ютер
Основні поняття та терміни: отруйні гриби, їстівні гриби.