Корекційно – розвивальна програма «Соціально – педагогічна корекційно – розвивальна програма з подолання агресивної поведінки підлітків». Для практичних психологів

Автор: Новікова Неоніла Сергіївна

Навчальний заклад: «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №97 Харківської міської ради»

Корекційно – розвивальна програма «Соціально – педагогічна корекційно – розвивальна програма з подолання агресивної поведінки підлітків». Для практичних психологів

Мета програми – корекція  формування агресивних проявів поведінки підлітків.

Завдання програми:

  1. Формування навичок саморегуляції та самоконтролю.
  2. Підвищення самооцінки та відповідальності за свої вчинки і своє життя.
  3. Формування уміння вирішувати конфлікт за допомогою конструктивних альтернатив.
  4. Формування відповідальної поведінки та толерантного ставлення до оточуючих.
  5. Формування ціннісних орієнтацій та моральних уявлень.

Методологічною основою програми стали принципи когнітивного та особистістно-орієнтованого підходів.

Організація роботи будується на принципах:

  • гуманізму – затвердження норм пошани і доброзичливого відношення до кожного дитини, виключення примусу і насильства над особою;
  • конфіденційності – інформація, отримана в процесі проведення роботи, не підлягає свідомому або випадковому розголошуванню;
  • компетентності – фахівець чітко визначає і враховує кордони власної компетентності;
  • відповідальності – фахівець піклується, перш за все, про благополуччя дітей і не використовує результати роботи ним в шкоду.
Завантажити: Корекційно – розвивальна програма «Соціально – педагогічна корекційно – розвивальна програма з подолання агресивної поведінки підлітків». Для практичних психологів + Сертифікат (Розмір: 363.5 KB, Завантажень: 53)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика